Математик: София е равнинен град и е скандално, че караме толкова малко колелета

24.04.2024 / 17:01 5

Редактор: Александър Дечев

Кадър: "Нова телевизия"

Математикът Огнян Кунчев смята, че има решение за сериозния проблем с паркирането в София. Той коментира идеите за дигитални скоби и запазено място в синя и зелена зона.

"Защо трябва да откриваме топлата вода - колелото. Аз съм израснал в София, но съм живял над 20 години извън България. В Германия 10 години, в САЩ също бях. Те са ги решили тези проблеми. Няма място в квартала? Как да няма - правят си паркинг в една постройка на няколко етажа. И тичат по улиците 200-300 м, за да отидат до тази голяма къща, където им е паркинга. В Германия например има места само за местните живеещи, но са допуснати и няколко за пришълците, които отиват там, гледат да паркират, и търсят точно такова, което е свободно. Просто и там не са достатъчно местата за тях. Но за живеещите в квартала си има запазени места. А София е равнинен град и ние караме толкова малко колелета. Това е скандално. Аз в Германия карам само колело, а в България ме е страх. Всеки един е нормално да се страхува", заяви той в предаването "Пресечна точка" по "Нова телевизия".

Кунчев коментира и актуалната политическа обстановка в страната. "Най-лошото е, че хората вече се отвращават от начина, по който се води политическата борба, и те просто не желаят да гласуват. Хората са се отчаяли от тази система. 60 процента негласували е катастрофално", категоричен е математикът.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
0
Off Road (преди 1 седмица)
Рейтинг: 25733 | Одобрение: 6428
В София лятото става много топло, скандално е че не ходят боси. Или пък по без джапанки.
0
1
kjk (преди 1 седмица)
Рейтинг: 38807 | Одобрение: 4547
В развитите страни хората имат поставени светофари на велосипедните алеи,пък ние пак ще откриваме топлата вода!!!;)НамусенШокиран Има поставени бетонни ограждения между автомобилите и велоалеите,като тия в кв.Аспарухово за разделяне на насрещните платна!!!;)Шокиран8-)
2
1
skokos (преди 1 седмица)
Рейтинг: 9493 | Одобрение: 1798
Точно затова мисля така, всичките проекти, които имаха за цел освояването на някакви пари от Европа, се изпълниха набързо и необмислено. Границата между автомобили, велосипеди и пешеходци е толкова малка, че не е безопасно нито за пешеходците нито за велосипедисти. Велоалеите са изградени  като е отнета част от тротоарите или част от платното за движение на МПСтата. Има места където по тротоара няма място да премине даже един човек, да не говорим майка с количка. По велоалеите се движат и електрически превозни средства развиващи скорост над 40 км/ч, а по тротоарите има деца. Една жълта лента някакси не е преграда за подрастващите да излязат пред тези летящи тротинетки. Следващото нерегламентирано нещо е минаването на пешеходци пресичащи велоалеите при подходи към пешеходни пътеки и спирки. И не на последно място, в гаража може да си държиш колелото, но в града няма къде да го оставиш. Не мисля че Варна прави изключение.
0
3
MrBean (преди 1 седмица)
Рейтинг: 136771 | Одобрение: -1974
СК,защо така мислиш.Погледни във всеки гараж има поне по едно колело/това във Варна/.Винаги предпочитам ,ако е възможно,да свърша работа със колело,а не с кола...но нито велоалеите са велоалеи,нито по улиците и пътищата е безопасно.
2
1
skokos (преди 1 седмица)
Рейтинг: 9493 | Одобрение: 1798
Така написано е много лесно, но реално нито в София нито в другите градове в България е мислена инфраструктурата за такъв алтернативен транспорт. От друга страна тука нямаме и традиция за каране на колела. 

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама